2017. július 14., péntek

Túl a pasztellen... logót terveztem

Tavaly volt szerencsém logót szerkeszteni egy induló webáruháznak, a Nailmailnek. Pár hónappal ezelőtt Arabella ismét megkeresett, ám ezúttal egy komplexebb feladatot kaptam: fejlécet szerkeszteni meglévő blogjához. Nem rég el is készült...


A munka jóval lassabban haladt, mint korábban, de ez miattam alakult így, sokszor hetekig nem nyúltam a tervekhez, csak nézegettem őket, majd félre tettem, mert nem állt össze sehogy se. Viszont még így is elég gyorsan eljutottunk a véglegeshez. Az alap koncepció valami zöld-bordó, körömlakk, rúzs és foltok vagy csillogás volt. Tehát a kiindulás nem volt nehéz, hamar megvoltak az alap elemek, leginkább a színek okoztak fejtörést.


Menet közben jött az ötlet Arabellától, mi lenne, ha belekerülne egy színházi maszk is a képbe, így jelezvén, hogy ugyan ez egy szépségápolással kapcsolatos blog, de részben személyes is, az ide látogatók találkozhatnak más jellegű írásokkal, főleg színházi kritikákkal, filmekkel, sorozatokkal, és minden más olyan személyessel, ami nem kapcsolódik a szépséghez, csupán a szerkesztőnek kedves témák. Ezzel egy időben jött képbe a sárga is, mint szín, és remek ötletnek bizonyult, sokat dobott az összképen.

Tehát innen már nem volt messze a cél, kis finomítás az árnyalatokkal, és tádáá:


Örülök, hogy egy második sikeres projektet is magunk mögött tudhatunk Arabellával, szívesen vállalkozom még a jövőben, ha úgy alakul, mert igazán jó vele dolgozni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése